Starfax

Zadzwoń Teraz: 801 066 800

Rozwiązania Telekomunikacyjne

Projekt, Zakup infrastruktury, Instalacja, Serwis, Obsługa,
Instalacja Central Panasonic, Sprzedaż Central Panasonic
Programowanie Central Panasonic

                 Optymalizacja infrastruktury telekomunikacyjnej w Twojej firmie pozwoli obniżyć koszty, usprawni pracę personelu, oszczędzi czas, ułatwi kontakt z klientem. Nasze rozwiązania dopasowujemy do indywidualnych potrzeb każdego z naszych klientów uwzględniając kulturę organizacyjną małych przedsiębiorstw i dużych korporacji. Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu projektujemy i wykonujemy systemy teleinformatyczne, instalujemy centrale Panasonic wyróżniające się najlepszym stosunkiem ceny do jakości przy pełnym uwzględnieniu wymogów klienta. Instalacja central Panasonic to nasza specjalność. Bierzemy pełną odpowiedzialność za każde zlecenie, od fazy projektowej po przez dostarczenie urządzeń oraz instalację. Programujemy Centrale Panasonic. Dodatkowo zapewnimy dopasowany outsourcing usług serwisowych i IT w Twojej firmie. Wykonujemy programowanie central Panasonic na życzenie klienta.


Sieciowanie Central i Programowanie Central Telefonicznych

Rozwiązania sieciowe dla wielu lokalizacji - Sieciowanie wielu lokalizacji pomaga użytkownikom z rozproszonych oddziałów regionalnych osiągnąć korzyści, wynikające z obniżenia kosztów komunikacji między biurami przez wykorzystanie istniejących korporacyjnych sieci rozległych (WLAN), lub usług zarządzanych wirtualnych sieci prywatnych (VPN), dostępnych u dostawców usług sieciowych. W uzupełnieniu tradycyjnej łączności ISDN system obsługuje wewnątrzsieciową komunikację, oparta zarówno na protokole SIP, jak i na H.323.
Grupy dystrybucji połączeń przy wielu lokalizacjach – grupy dystrybucji połączeń przychodzących (ICD)mogą być rozłożone na wiele, połączonych siecią systemów NCP. Chcąc zwiększyć elastyczność systemy te obsługują funkcje jednoczesnego i opóźnionego dzwonienia.
Zdalna administracja za pomocą funkcji IP – Proponowane systemy central Panasonic KX-NCP cechuje możliwość zdalnego zarządzania każdym przypadkiem instalacji – niezależnie , czy jest to pojedynczy system, czy tez wielopunktowa konfiguracja połączona siecią IP. Wykorzystując podłączony do sieci komputer PC oraz niezbędne oprogramowanie konsoli zarządzania, mogą oni uzyskać dostęp i administrować systemami praktycznie z dowolnego miejsca na ziemi, realizując szybkie zmiany i uzupełnienia konfiguracji.
Sieciowa obsługa funkcji zajętości w konfiguracji wielu lokalizacji  - Funkcje sieciowej zajętości (BLF) oraz bezpośredniego wyboru stacji w sieci (NDSS), umożliwiają utworzenie indywidualnych numerów wewnętrznych w połączonych siecią systemach NCP. Połączenia te mogą być monitorowane przez Centralnego operatora sieci za pomocą przycisków DSS, informujących go swoimi wskazaniami o statusie każdej linii wewnętrznej, zapewniając kontrole nad całą siecią.

Telefonia VoIP

Proponujemy zaawansowane korporacyjne systemy komunikacyjne udostępniające funkcje telefonii IP zarówno za pośrednictwem sieci lokalnych, jak i szerokopasmowych zewnętrznych łączy IP.
Nasze rozwiąznia oparte sa o urządzenia Panasonic, są one idealnymi platformami, jeśli chodzi o ułatwianie użytkownikom zaspokojenia aktualnych i przyszłych potrzeb komunikacyjnych, dzięki pełnemu wykorzystaniu zalet telefonii IP, wspomaganej przez najnowszą technologię SIP.

Call Centre  - systemy centrum obsługi klienta

Projektujemy i budujemy sieci call centre w oparciu o platformy komunikacyjne KX-NCP. Urządzenia są dostarczane z wbudowanym zaawansowanym rozwiązaniem centrum telefonicznej obsługi klienta, zaspokajającym wymagania większości nabywców. Centrale Panasonic umożliwiają przedsiębiorstwu zwiększanie wydajności pracy agentów, poprawiają przejrzystość komunikacji grupowej, efektywnie kierują połączenia od klientów do odpowiednich wydziałów, pomocy technicznej lub działu handlowego. To jednak nie wszystko - opcjonalne zewnętrzne moduły raportowania ACD mogą być użyte do tworzenia szczegółowych raportów. Bogactwo funkcji telefonicznego centrum obsługi Niezależnie od wielkości Twojej firmy, skuteczna i uprzejma obsługa połączeń telefonicznych jest istotnym elementem sukcesu prowadzonej działalności.

CTI & Communication Assistant Panasonic
pakiet aplikacji komunikacyjnych służących poprawie wydajności pracy oparty o funkcjonalności Central Panasonic.

Proponujemy opracowany przez Panasonic pakiet aplikacji służących poprawie wydajności pracy jest wyjątkowo intuicyjnym rozwiązaniem zunifikowanej komunikacji, integrującym komunikację biznesową z komputerową wizualizacją operacji, dostępności oraz z szeregiem narzędzi pracy zespołowej. Dla użytkowników telefonii biznesowej oznacza to uproszczenie i poprawę jakości komunikacji w czasie rzeczywistym. Communication Assistant (CA) - Asystent poczty głosowej (APG) Asystent poczty głosowej zapewnia funkcjonalność jednolitej obsługi wiadomości, udostępniając użytkownikom dostęp do pozostawionych dla nich wiadomości głosowych w dowolnej kolejności. Umożliwiamy integrację kamery sieciowej z Communication Assistant (CA) Istnieje również możliwość integracji  kamer sieciowych, umożliwiając użytkownikom odbieranie połączeń domofonowych i otwieranie drzwi po sprawdzeniu obrazu z kamery sieciowej na ekranie komputera.
Zaprojektowane pod kątem łatwej instalacji i konserwacji – Panasonic Communication Assistant może być wdrażany bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera - co czyni go idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw dysponujących ograniczonymi możliwościami działów IT.

Systemy rejestracji rozmów telefonicznych

Proponowane przez nas rozwiązania to rodzina nowoczesnych rejestratorów rozmów telefonicznych, umożliwiających niezależne nagrywanie rozmów z wielu linii telefonicznych zarówno tradycyjnych analogowych jak i cyfrowych ISDN. Wspólne dla wszystkich urządzeń oprogramowanie umożliwia łączenie kilku rejestratorów w jeden wieloliniowy system rejestracji. Rejestratory rozróżniają rozmowy wychodzące i przychodzące, rozpoznają numer osoby dzwoniącej oraz wybierany w systemie tonowym numer telefonu rozmowy wychodzącej, a także obsługują numery MSN.

Rejestratory sprawdzają się idealnie:
● w warunkach biurowych do monitoringu linii telefonicznych
● na stanowiskach dyspozytorskich
● w działach handlowych firm
● przy przyjmowaniu zleceń telefonicznych
● w szkoleniu pracowników z zakresu rozmów handlowych
● w call center
● jako wspomaganie i rozszerzanie możliwości systemów CRM.

 

Przetwarzanie Głosu

Ludzki głos jest najlepszym sposobem komunikacji. W przypadku KX-TVM50 Panasonic oraz KX-TVM200 Panasonic proponujemy dwa systemy przetwarzania głosu bogato wyposażone w funkcje przeznaczone do efektywnego prowadzenia takiej komunikacji. KX-TVM50 oraz KX-TVM200 udostępniają funkcje automatu zgłoszeniowego, automatycznego trasowania oraz powiadamiania o pozostawionych wiadomościach, które można dostosować do swoich wymagań.

DECT IP - Wielobazowe systemy DECT

Korzystaj z doskonałej mobilności niezależnie od wymagań Twojej firmy, niezależnie od tego, czy pracujesz w biurze, fabryce, domu handlowym, supermarkecie, czy innym dużym przedsiębiorstwie. Proponowane przez nas Multiobrazowe systemy DECT Panasonic zapewniają stały kontakt ze współpracownikami i klientami nawet jeżeli jesteś trudno uchwytny i przemieszczasz się w obrębie swojego zakładu pracy. Stacje bazowe IP umożliwiają połączenie się z centralą PBX za pośrednictwem sieci LAN. Jeżeli w danym miejscu dostępna jest sieć LAN, można podłączyć się do niej bezpośrednio i komunikować się ze zdalnymi lokalizacjami, takimi jak siedziba, czy oddział firmy, zwiększając wydajność prowadzonej działalności.

Proponowane urządzenia

Centrale telefoniczne Panasonic:

 

Oferujemy szeroki asortyment usług, w tym:

  • instalacja Central Panasonic
  • sprzedaż Central Panasonic
Home telekomunikacyjne

Prezentacja

Nie Czekaj!

Otwarte Poniedziałek -Piątek, 9:00 - 17:00

Społeczności

1

Watch Guard - USA

505 Fifth Avenue South, Suite 500, Seattle, WA 98104
2

Starfax - Polska

ul. Mickiewicza 25, 01-551 Warszawa
3

Panasonic - Japonia

Oaza Kadoma, Kadoma-shi, Osaka 571-8501,